Tuesday, March 24, 2009

Otak dah Blur ~.~

Otak ku dah Blur!!! Hari Nie aku Bikin Keje 16 Jam, Semalam Pun 16 Jam, Esok baru kerja 8 jam sahaja. Huhu, penat betul asa minggu nie. Member2 ajak maen Futsal malam minggu pon tak dapat join, esok tue nak keje pagi, tak larat nak melepak sampai tgh malam. Siang Sabtu tue aku pergi UM, dah lama aku tak pergi sampai sesat mula2, yang aku ingat ada stadium hoki ngan masjid, sebelum nie Abg aku blaja sane tapi dah berabad lama, 7 tahun beb (AKu nie x layak masuk blaja sane,hehe). Pastu aku merayap pie Low Yat Teman member pergi beli Laptop, dapat komisyen beb (Isi bekalan minyak) boleh la tue kan 40 inggit, dapat tahan seminggu, hehe.

Esok last kerja, pastu aku cuti rabu & Khamis, jadi pe lagi tidur jela kan, best giler. Rehat sepuas puasnya. HAHAHA!!!

No comments:

Post a Comment