Wednesday, March 25, 2009

KaKi WaYanG

ANDA seorang KAKI WAYANG,?

Bulan March dah nak berakhir, jadi sini aku ada beberapa Movie bulan April yang aku rasa menarik. Jadi jgn terlepas untuk menontonnya, hehehe.....











SHINJUKU INCIDENT,
salah satu hero

dari hong kong yang aku minati, Jacky Chan.



FAST & FURIOUS
,
dah masuk

episod ke 4, mesti lagi
gempak, Antara cerita yang
x akan miss, mesti TGK!!







X Men Origins : Wolverine,
masuk episod yang baru.
Mencerita pasal Wolverine.
Yang pasti cerita pasti best.
Setiap episod aku tengok dan
tak pernah mengecewakan.





BOHSIA : Jangan Pilih Jalan Hitam,
sebuah hasil pengarah muda Syamsul
Yusof, filem ini antara filem
melayu yang aku rasa pasti layan!!

Jadi ini lah 4 filem yang aku pilih untuk bulan April. Pasti Menarik
'SELAMAT MENONTON'





TRAILER KHAS - BOHSIA "Jangan Pilih Jalan Hitam"

No comments:

Post a Comment