Saturday, August 1, 2009

2 Hari 1 Malam di Selesa Hill,Bukit Tinggi

Esok aku akan berangkat ke Selesa Hill, Bukit Tinggi untuk Kursus, yang dibuat syarikat aku nie. Selama aku bekerja, nie la pertama kali nak pie kursus, rasa semacam pulak.

Aku dimasukkan ke dalam Group pertama untuk kursus bersama 34 orang lagi. Tak la ramai sangat. Staff Syarikat aku nie bukan ramai pun, Seratus orang pun tak sampai.

Sekarang nie aku tengah kerja, terus sambung untuk kursus, letih bebenar, campur dengan ngantuk lagi, ish3. Kena la lelap kejap nie, Jangan marah ye Bos!! Haha (Emergency)

Jadi nie ada beberapa gambar sekitar kawasan Selesa Hill nie, Macam best, tapi tak tahu la, esok aku pie redah!! Hoho

Tue la tempat penginapan, siap ada padang golf

Nak mandi tak yah kat bilik air, ada kolam mandi besar

No comments:

Post a Comment