Saturday, June 27, 2009

Cuti Durian runtuh !!

Hoho, aku baru sahaja sekali lagi menghabiskan 4 hari cuti, seronok betul kerja aku nie, cuti sakan je, sebelum tue pun aku dapat cuti 4 hari. Haha MySpace

Jadi cuti2 aku nie, aku melayan cerita Tranformers, penin pala aku tengok cerita ini, dah la rabun ayam, kamera cerita nie, huru hara je, orang terbalik dia terbalik, orang berlari dia berlari, orang terbang dia pun terbang. BLUR~ mata ku, Hoho. MySpace Tapi takpe kawan aku belanja, layan aJe la. Aku nie pun bernasib baik la dapat tengok, masa beli tiket semua nya selling Fast. Jam 0500 je yang ada sit yang boleh dikatakan tak sakit tengkuk la tengok, haha

Aku sempat juga berkaraoke, gian lagi nie, aku melalak bersama kawan lama aku, dah separuh tahun tak jumpa, hihihi..

Semalam aku pie main badminton kat bangsar, malang sungguh nasib aku, sampai je, tak sempat nak main, dah abis time, hampeh tol, buat bazir minyak aku je, ulang alik. Huhu MySpace

-The End (Akan disambung lagi kalau ada masa)-

No comments:

Post a Comment