Friday, October 30, 2009

Aktiviti Diujung Minggu

Erm. Esok aku nak pie tengok wayang, member baik aku ajak tengok. Erm, movie ape eh yang menarik tok ditgk lagi, banyak yang aku dah tengok dalam bulan nie, antaranya Papadom, Surrogates, pandorom,Cloudy With A Chance Of Meatballs. Semuanya memang menarik. Kalau ada movie menarik esok aku akan gtau untuk petunjuk korang. hahaha

Sekarang nie musim hujan, dalam minggu nie ramalan kaji cuaca hujan lebat setiap petang di KL, aku punya dada pun senak dibuatnya. Dah 2 minggu aku demam, tak sedap badan je, x selesa rasanya. Kalau dah datang demamnya, memang teruk aku dikejakannya, adei!! Tlg Tlg, huhu
Sabtu nie, aku akan berangkat ke Batu gajah, pergi majlis rakan sekerja aku, pada mulanya 2 orang je nak pergi, akhirnya sampai 3 kereta nak pergi, tue pun macam ada lagi nak ikut, haha. Selepas dah kenyang, dan muak tengok pengantin, destinasi seterusnya ke pulau pangkor seperti dalam perancangan. Pergi balik hari je sebab hari ahad aku BzZz!!!

Hari ahad nie ada majlis doa selamat untuk parent aku, diorang nak pergi menunaikan rukun islam yang terakhir, menunaikan haji. Memang majlis besar-besaran rasanya, jemputan hampir 500 orang tak termasuk bini,anak,kawan. Biasanya rakyat malaysia ni baik2 orangnya,haha.

No comments:

Post a Comment