Sunday, April 19, 2009

Soalan2 yang Sering di Tanya!!!

Beberapa soalan yang biasa korang nak tau dari aku :

1) Apa yang ada kat blog ko nie ?
Entah la, tgk jela !!

2) Best ke blog ko nie ?
Sekadar untuk keseronokkan diri aku je !!


3) Minat lagu apa? Mcm Rock kapak je? Mat jiwang ke nie?
Hahaha, mcm2 lagu aku minat, janji aku dengar, layan !!


4) Dah ada awek belum nie?
Eh, tue peribadi maa, tapi belum kawin lagi la. Bujang senang !!

5) Keje OK? Senang? Keje Apa?
Keja apa yang senang dalam dunia nie? Aku keje takat makan
gaji je!!

6) Selalu lepak mane?
Loo, ingat aku kaki lepak ke? kalau kua pun bila ada hal je,
nak lepak2 nie, x layan dah, buang masa !!

7) Apa ko buat bila x keje? Hobi Ape?
Merehatkan diri yang letih, haha. Aku suka maen bowling,
futsal, badminton,wayang ngan X Box. Tue pon kalau ada masa la !!

8) Politik sokong parti mana? Macam PR je
Mane2 je, janji bersih, bosan dah politik rasuah nie !!

9) Kawan baik sape?
Ramai kawan, semuanya bebaik, x kan nak kawan ngan orang
jahat kot. Ish3. Sape yang sudi kawan, aku terima, otak aku
terbuka!!

10) Idola dalam kepimpinan negara ?
Yang berjiwa rakyat !!

11) Yang paling ko x suka buat ?
Boleh bikin aku penin kelapa !!

12) Negara paling x suka? Negara yang disukai?
Semua negara anti Islam aku x suka, negara yang disukai yang
di impikan aku, negara yang berteraskan undang2 Islam.

13) Suka makan apa? Selalu makan kat kedai mane?
Nasi Goreng Daging Merah. Layan~ Kedai biasa aku pegi, dekat
taman desa. Layanan best!! Penting senang parking, haha


14) Kata minat tengok wayang? Bentuk cerita cam ne minat?
Seram, Ganaz, Animasi & Kelakar !! Yang cinta2 nie kureng sikit
tapi layan la gak!!

No comments:

Post a Comment