Friday, April 10, 2009

Kembali Bercuti !!!

09/04/09 Kini Aku kembali BERCUTI, Hohoho.. Kawan2 aku selalu bingung kenapa la aku nie banyak sangat cuti, keje sikit cuti memanjang, hahaha..Sebenarnya, aku selalu tukar syif untuk jimatkan minyak, x larat kos minyak kalau pegi balik keje, lebih baik buat sekali jalan, pastu cuti..Hahaha

Plan cuti aku, Esok Jumaat dah tentu perjalanan pertama pie Solat Jumaat, pastu nak pie beli CD Kosong kat Imbi nak Burn Lagu, nak dengar dalam kereta. Next Day Hari Sabtu, banyak benda nak buat, nak Pie Usha LCD baru, yang skang nie kawan aku nak beli,aku jual harga baik punya (LCD LG Flatron L1781Q Ultra-Slim - RM 300). Di KLCC ada PC Fair, jadi aku takkan terlepas pergi, tapi satu je yang aku tak suka pergi KLCC nie, parking tak best langsung. Huhu

Dah selesai semua, Nak pergi Berjaya Time Square layan bowling [Berlatih!!, Aku ada perlawanan 17April], Pastu Pergi The Mines Karaoke di JUSH K.Terakhir sekali Pergi Kg baru makan Wastern Food. Nie la plan cuti aku 2 hari Jumaat & Sabtu. Sekian, Hahaha

No comments:

Post a Comment