Friday, September 25, 2009

Kempunan Lemang!!

Hari ini merupakan hari ke-6 kita menyambut hari raya. Aku masih belum dapat merasa lemang. Mengidam pulak rasanya, parent aku ada beli masa petang raya, tapi lemangnya 2face, sebelah masak sebelah tak masak. Sakit hati dibuatnya, sapo lah yang menjual agaknya, nak jual tue biarlah beradap sikitkan. Akhirnya kempunan aku. Huhuhu. Tengok gambar lemang kat sebelah ini, terliur asanya, hahaha. Tapi takpe sekarang nie musim OPEN HOUSE, aku akan bedal pepuas lemang nie. Semalam pukul 5.00 aku pie Taman Dagang Ampang, rumah member aku, nie Open house pertama aku pergi untuk raya kali ini, puas hati jugak la masakan dia, yang pasti ada kek setiap tahun la. Tue yang aku takkan terlepas datang walaupun tengah bekerja, aku pie terbang sekejap. Hehehe. Cuma tak puas makan je, kena cepat2, tak boleh lama2 lepak. Sabtu nie, aku dah ada 2,3 rumah nak pie OPEN HOUSE, tak termasuk rumah sedara mara lagi. Memang kenyang la perut dalam sebulan nie. Hehehe

No comments:

Post a Comment